donderdag 15 januari 2009

Stront aan de knikker

Alle mannetjes van vanochtend weg (loodgieter voor de buitenkraan, ict-meneer voor rammelende laptop), knettermooi weer, dochter wakker, dus: wandelen! Even lekker een frisse neus halen.

Die frisse neus was zo weer vertrokken, toen ik 2 uur later mijn neus stootte tegen een muur doordringende putlucht in de hal. Wat een waanzinnige stank! Dat ik er ter plekke misselijk van werd.

Inspectie van de kruipruimte - écht, die lucht kan alleen maar uit dergelijk krochten komen, leek me - leverde niets op. En toen... toen bleek onze superhippe Bugaboo een berg stront mee te zeulen, ongelooflijk. De Bugaboo zelf ja, niet t kind dat erin vervoerd was; die lag al weer lekker voor Pampus in d'r eigen bed. Godzijdank heeft onze 4-wielaangedreven koets met vering demontabele wielen, want één wiel kwam voor acute amputatie in aanmerking. Een kwartier prutsen om het ding weer schoon te krijgen... Waarom moet de Rolls Royce onder kinderwagens in vredesnaam voorzien zijn van profielbanden waar een tractor jaloers op kan zijn?

3 opmerkingen:

NOVY zei

Maar wat zat er nou ín die laptop?

Anoniem zei

Je schrijft erg leuk :P

ps: ik ben hier via de mamabloglijst gekomen.

MaMarije zei

@Novy: Da's 't stomme: niets... Helemaal uit elkaar gehaald, bergen schroefjes all over the place, maar niets... t Goede nieuws: hij rammelt niet meer ;-)