zondag 29 mei 2011

Spoiler alert voor de mensen die straks hier taart komen eten

Wat nou ridders.
Wat nou piraten en schatkaarten.
Dacht ik gisteravond.
Die jongen houdt van Angry Birds.
Dus máák ik toch gewoon Angry Birds.
Toen wist ik nog niet dat Angry Birds vooral hardcore kleien met marsepein was.
Of eigenlijk. Dat wist ik wel. Maar hé, über-denial.

*As I write, leest de jongen in kwestie gewoon mee op het scherm. Weg verrassing. Kennelijk leest hij tegenwoordig met tiksnelheid. How inconvenient. Alhoewel. Met Engels gesproken tekenfilms is het wel weer handig dat hij zijn eigen ondertiteling kan volgen. Maar ik dwaal af.*

Dus. Met enige trots, en met mijn wallen tot op mijn knieën - want my goodness, 2 avonden tot 1 uur 's nachts 2 taarten kleien gaat mij niet in m'n koude kleren zitten - , presenteer ik u:




Zo. En nu straks gaan we 'm opeten.

Tjemig. Wát een hobby. Taarten kleien. Gelukkig is de volgende verjaardag pas in oktober.
Ohnee. September. Maar Huisgenoot is ook al blij met een 'gewone' taart.
Zegt-ie.
De schat.
Da's pas echte liefde.

12 opmerkingen:

Edje zei

Zo hey, die is mooi! Was dat je eerste gekleide taart?
Ik had er vorige week ook 2 geprobeerd (http://ettepet.blogspot.com/2011/05/1-jaar.html) maar daar schaam ik me een beetje voor nu ik jouw creaties zie!

Edje zei

Oh ennuh, gefeliciteerd natuurlijk!

MaMarije zei

@ Edje: nee hoor niet mijn eerste, nr 7 of 8 geloof ik. Maar ik doe het niet zo heel vaak. Ruim een jaar geleden maakte ik m'n 1e. Vind t best een gedoe, zo'n taart maken.

inko zei

Wauw, die taart is echt geweldig!Ik heb nog een jarige in december en februari.. Ben je in te huren ; ). En nog gefeliciteerd! dag! Ineke

Liane zei

Prachtig Marije... enneh gefelicitaart natuurlijk!

Saralien zei

Prachtige angry birds.

Ik ben een van die slehte moeders die gewoon een taaie Hema vlaai koopt op kinderverjaardagen (of als ze geluk hebben een tompouce)!

MaMarije zei

@Ineke: haha, ik riep vannacht nog tegen huisgenoot dat ik blij was dat ik dit alleen voor m'n kinderen hoefde te doen...

@Mammalien: Hema kruimelappeltaart is heerlijk toch? En citroen-appel, ook lekker. En de tompoucen... Jummie!

Irène zei

Very cool!!!
Ken je dan ook dat youtubefilmpje van die eetbare Angry Birdstaart? Zoek maar eens op, heel leuk!
En van harte met de jarige natuurlijk!

Kay zei

Stoer hoor. Hier een groot fiasco vanochtend. Cakejes gebakken voor school, gaat ALTIJD goed. Kom ik er net achter dat een deel niet gaar is... AAAAGGGGHHH, voel me reuzeschuldig. Gaat ie voor het eerst echt trakteren, mislukt het.

Annelies zei

Ik ben sprakeloos van zo'n prachtige taart....

(dat je talent had wist ik vorig jaar vlak na 29 april natuurlijk al, toen Thura's geweldige Nijntje-met-bokkepootjes-vulling hier zijn opwachting maakte....

RESPECT!!

Saralien zei

MaMarij, je bent een natuurtalent!

PappaLien

Krista zei

nogmaals: kan ik een workshopje volgen? graag voor 30 december dit jaar...