zondag 27 februari 2011

Iets met voetbalplaatjes, kitranden en urlaub

Najaaa, zeg. Kregen we Kreeg David gister een wáánzinnige berg voetbalplaatjes.
Echt, wel duizend ofzo, volgens David.
(Dank opa's, oma's, ooms, tantes, vrienden en bekenden, dank, duizend maal dank).
Hebben we Heeft-ie op 6 na het album niet compleet...

En dat is dus redelijk frustrerend.
Zo frustrerend dat ik inmiddels álle dubbele plaatjes 3x heb doorzocht en en passant op volgorde heb gelegd.
Hele elftallen kan ik 2x compleet neerleggen, maar die 6 f*ing plaatjes... Njet. Nada. Noppes.

Dus, ik heb voor u de volgende aanbieding:
Heel veel voetbalplaatjes. In ruil voor één, meer of - nog beter - alle van volgende gezochte collectors-items:
Ajax - nummertje 28.
Graafschap - nummertje 105.
Heerenveen - nummer 132 én 139
Roda JC - nummer 233.
Willem II (elf volgens David) - nummer 314.
Zegt u mij naar welke u nog op zoek bent, en ik stuur het u op.

Ongelooflijk.
Ik schrijf iets over voetbal op mn blog. En dat terwijl ik werkelijk waar niets, maar dan ook Echt. Niets. met voetbal heb.
Maar ja, als er iets verzameld kan worden... Dan kruipt kennelijk het bloed waar het niet gaan kan.
tmoeniegekkerworden.

En verder.
Wat verder op deze oersuffe zeikregen-zondag?
Huisgenoot probeerde een randje te kitten in de badkamer. En dat is zo eenvoudig nog niet, mensen.
Iets met te zuinig erop spuiten, en dan niet fijn kunnen afsmeren ofzo.
Leverde een hoop gevloek op, en een gefrustreerde Huisgenoot die vindt dat hij niet alleen de ict in huis perfect voor elkaar moet hebben, maar ook dat hij als een volleerd klusser in 1x superstrakke kitranden moet kunnen fixen.
Kortom: dat projectje gaat binnenkort nog een keertje over, denk ik.

En in het kader van 'waar-verheugen-wij-ons-op' nog het volgende: de vakantie is geregeld en geboekt.
We doen een weekje hier (Oostenrijk, Hoge Tauern) en een weekje daar (Italië, Dolomieten).
Urlaub am bauernhof. Verse eitjes van de kip, beetje beesten aaien, watervalletje bekijken, bergspeeltuinen bezoeken, bergje op en bergje af en misschien zelfs een fietsie huren. Jippie-ja-jee.
Nu nog even de komende maanden met Danaë in training om wat grotere afstanden zelf te lopen, en dan kunnen we wellicht nog een beetje bergwandelen ook, deze zomer. Yay!

6 opmerkingen:

Saralien zei

Wij hebben een andere supermarkt, maar ook voetbalplaatjes (van de lokale club, alleen jeugdeftallen, dus alle kleine ventjes uit de buurt). Zoon heeft het al lang opgegeven maar papa plakt zich een ongeluk. Nu is de actie afgelopen maar hij mist er (kreun) nog een paar...

Kay zei

In de aanbieding,
139, 105, 233

Moet zelf nog even kijken welke we missen.
Later!
Kay

Kay zei

Mmmm, best nog wel wat...
10, 11,16, 17, 28, 34, 47, 48, 52, 68, 73, 78, 86, 87, 104, 106, 109, 115, 122, 127, 128, 130, 132, 156, 157, 168, 175, 176, 182, 188, 189, 209, 211, 227, 237, 241, 249, 262, 274, 275, 293, 298, 301, 314, 316, 317, 318, 322, 325,

En heeeeeel veel dubbelen...

MaMarije zei

@Kay: een hele dikke envelop komt jullie kant op :-)

MaMarije zei

@Kay: alleen 16, 127, 132, 237, 274, 293, 314 en 316 heb ik niet voor jullie. De rest hebben we allemaal wel. Dus eh, let's call it a deal, haha!

Annelies zei

Wat heerlijk zeg, jullie vakantieplannen!!! Ben gewoon een beetje jaloers (wat, ik geef toe, vrij achterlijk is aangezien wij naar Canada gaan, maar toch!). Ik ga je websites in mijn favorieten zetten. Wie weet volgend jaar?? :-)