zondag 20 juni 2010

Midway in Midway

Daar staan we dan.
Halverwege Grand Teton National Park.
In Midway. Echt. Zo heet het hier.

Beekgeruis op de achtergrond.
En uitzicht op groene bergen, met in de verte de toppen nog bedekt met sneeuw. Weer eens wat anders.
Wel prettig, vind ik persoonlijk; ik was kennelijk toe aan een change of views na 2 weken rood, oranje, geel, roze, bruin en witte gesteente.

Canyonlands National Park hebben we dus ongezien achtergelaten in Moab; maar echt spijt hebben we er niet van. Gemaakte plannen zijn er immers om aangepast te worden.

Edit 3 juli 2010:
Foto's, niet veel. Maar ze waren er toch:


We hebben een plekje gevonden in Wasatch Mountain State Park; een mooi natuurpark met hele ruime plaatsen en lekker rustig. Een verademing na 2 nachten hutje mutje in Moab.
Wel jammer, ik ben vergeten foto's van de vorige camping te maken. Dus u moet mij maar op mijn woorden geloven.
Overigens zouden we een volgende keer in Moab wel weer op de Canyonlands RV Park gaan staan: deze ligt midden in de stad met een grocerystore én een Starbucks op loopafstand. De Starbucksen zijn dunner gezaaid dan we dachten, en we misten de afgelopen weken toch wel een heerlijke kop koffie. Andere campings staan ruim buiten de stad en hebben soms minder schaduw dan dat deze had.

Wist u trouwens dat in 2002 een hoop onderdelen van de Olympische winterspelen hier in Wasatch plaatsvonden?
Nee? Wij eigenlijk ook niet. Maar t is een leuk feitje, dacht ik zo.

Ahwel.
Morgen gaan we weer verder, naar Jackson (Hole, volgens mij moet dat er toch wel bij) in Wyoming, vlak bij het Grand Teton park. Dan zullen we échte bergen zien.
We hebben er zin in!

Geen opmerkingen: