maandag 26 april 2010

Inzage in wilde plannen

Ik had al een tijdje niet meer bij de Blogspot-instellingen gekeken. Blijkt dat er een hele nieuwe editor te gebruiken is. Naja...
En toen zag ik bij haar, of nee, bij hen, dat je ook extra pagina's kunt maken op je blog.
En laat dat nou nét zijn waarover ik aan het puzzelen was in het kader van 'hoe-maak-ik-van-mijn-blog-een-reisblog'.

Dus.
Ene kind in bed.
Andere kind in de zandbak.
En zie hier: inzage in de wilde plannen.

Zo. Kan ik wéér iets van mijn lijstje strepen.

Edit 17:38 uur:
Huisgenoot E. wil graag nog even online credits krijgen voor de finishing touch van het aanpassen van de tab-titeltjes onder het kopplaatje van deze blog.
Die had u natuurlijk allang gezien en bewonderd. Toch?

4 opmerkingen:

Edje zei

Wauw die reis ziet er geweldig uit! Ben maar een ietsiepietsie jaloers....
5 weken zeg, heerlijk!!!

have fun!
groetjes, Edje

ps en natuurlijk mijn complimenten voor de huisgenoot! Well done huisgenoot! Ik had het allaaaang gezien! Not. Eigenlijk.

Cisca zei

Oooo, wat super super gaaf zeg. Ik lees mee. Met het vervolg van de uitvoering van de wilde plannen.

Saralien zei

Spannend! Ik lees mee hoor.

Nicole zei

Ja hoor, ik viel van mijn stoel van bewondering. Zeg maar tegen hem dat hij een knappe jongen is.