donderdag 7 januari 2010

What a day, what a day...

Mèn, mèn, wat een dag, wat een dag.
Ken u dat? Dat je in 24 uur kennelijk zó efficient leeft, dat je aan het einde van de dag het idee hebt je dat 2 dagen hebt geleefd?

Ik zou een logje kunnen schrijven over nachtelijke kinderkots.
Of de wonderbaarlijke herijzenis van het kotsende kind bij het aanbreken van de dag, toen oma eenmaal haar intrede had gedaan.
Of over een glijpartij met een Fiat Pinda over een spekgladde weg. Die gelukkig goed afliep, maar allerminst plezierig was.

Of een logje over de heldendaden van de juffies van de creche.
Die vandaag wegens serieus brandalarm in sneltreinvaart alle kindjes uit het gebouw evacueerden. En het was echt, dat brandalarm mensen. Geen grapje.
Gelukkig bleek het een klein smeul-brandje, en mochten alle kindjes weer snel naar binnen van de brandweer.

Of over het allereerste ritje op de fiets van onze kleine grote mevrouw. Wild enthousiast was ze ervan, zeker toen we ook nog langs twee honden reden.

Maar nee. Dat doe ik niet.
Nee, want Wie Is de Mol begint nú.
Dus: dááág.

6 opmerkingen:

Linda zei

En nu is het afgelopen.... dus nu kan je al die logjes wel schrijven natuurlijk :-).

Mrs. T. zei

Goh, het lijkt wel of bijna heel loggend Nederland Wie is de Mol volgt. Ik heb het nog nooit gezien, mis ik iets? ;-)

Saralien zei

Ik heb ook gekeken!

renske zei

En ik was de bhv-juf, jaha die met een gele hes en die riep;evacueren nu!!!!!
en ik was na deze dag ook helemaal klaar voor mollen. Heb nu al een sterke verdenken tegen Erik (of met een c?).

Cisca zei

Ik mis Wie is de Mol. Vond dat altijd zo leuk. Mis trouwens ook vla. Maar dat is wat anders...

Linda zei

@Cisca: www.uitzendinggemist.nl