zaterdag 21 november 2009

Feest van herkenning

Goed. Ik was dus ziek. En doof. En baalde als een stekker.
En werkte vanuit m'n bed gewoon door.
En toen vond ik mezelf, op een dag zo maar opeens weer terug achter m'n bureau. En bleef meteen hele dagen zitten.
Opa's en oma's werden ingevlogen, extra crechedagen ingepland.

En toen reed ik donderdagavond langs 'mijn eigen' verkeersomleidings- en wegafzettingsborden met "GGD priklocatie" naar huis.
En kregen we afgelopen week 'mijn eigen' oproepbrief in de bus.
Ik kan u zeggen: dat is best gaaf.
Om niet te zeggen, dat maakt mij apetrots.

Maar goed, het belangrijkste is dat, na:
  • behoorlijk wat berekeningen over de omvang van de doelgroep en het aantal priklijnen dat daarvoor nodig is,
  • gepuzzel over een oproepschema,
  • nog meer gepuzzel over een personeelsplanning,
  • héél véél dozen spuitjes, watjes, pleisters, folders , etc.
  • talloze actielijstjes,
  • een enkele slapeloze nacht,
  • 1 voorbeeld plattegrond met meubilair,
  • heel veel overleg tussen gemeenten en de GGD,
  • 2 distributieplannen,
  • 14 functiebeschrijvingen,
  • 1 grote personeelsbriefing,
  • 1 uitvoeringsdraaiboek voor de komende week
  • en vooral heel veel, maar dan ook echt heel veel, overuren
mijn eigen kinderen en mijn allerliefste Huisgenoot me nog herkennen.

En dat is ook iets waard.
Om niet te zeggen, daar word ik heel erg, maar dan ook Heel. Erg. Blij van.

7 opmerkingen:

Mrs. T. zei

Het is dan ook niet niets om te organiseren! Jongste gaat donderdag geprikt worden.

Saralien zei

Ah, mamarije, dus JIJ bent het geweest die onze kindjes heeft uitgenodigd voor een prik om ACHT uur 's avonds?! Fijn!

Nee hoor, geintje. Het is echt een megaoperatie volgens mij (het organiseren dan he, niet die twee prikjes). Kan me ook wel voorstellen dat je er trots op bent. En nu even vrij om alsnog uit te zieken?

winda zei

ik zal dinsdag morgen even aan je denken als mijn manneke de prik krijgt, ga nu zelf ff genieten van je gezinnetje, komende week zal je toch ook paraat moeten staan en in december ook weer lijkt me! prettige Zondag alvast!

groet uit Heemskerk
Winda aka DutchQ

MaMarije zei

@Toaske: voor m'n gevoel zijn we al een week of 4-5 aan het organiseren. Dat is natuurlijk niet zo, maar wat betreft het aantal uur....

@Mammalien: 20 uur s avonds? Nee, in deze regio gelukkig niet...

@winda: idd, volgende week ook eigenlijk gewoon een lange week. Nu beetje 'stilte voor de storm' ;-)

Cisca zei

Ik probeer me soms wel eens onzichtbaar te maken, en dat Kobus en de melkboer me dan gewoon negeren, alleen het werkt nooit...

Door zei

Eind goed al goed! Well done, dear!

Linda zei

JOEHOE !!!
Wat is dat nou ? Een maand niet geblogd ...