dinsdag 23 juni 2009

Rokrelease

Wist u dat er minstens 7 verschillende soorten diefstalbeveiliging-dingetjes bestaan? Bij voorkeur allemaal rond en te openen met een dikke magneet. En (natuurlijk) niet langwerpig en alleen te openen met een speciaal tangetje. Deze laatste versie is behoorlijk zeldzaam, blijkt uit recentelijk veldonderzoek.
Hopelijk kunt u wat met deze life saving informatie. U weet nooit wanneer het van pas komt.

Minstens 10 winkels ben ik vanmiddag afgerend om dat ding van mijn rok te krijgen.
Kijk, ik heb hem echt niet gestolen. Dit is de tas van die winkel en hier is het bonnetje. Meewarige blikken van de winkelverkoopsters waren mijn deel.
Maar gelukkig, bij de laatste waarom is het altijd de laatste, nooit eens de eerste? winkel ging het alarm af toen ik naar binnen ging.
Ik zette mijn alles-cool-blik op en legde mijn probleem voor de zoveelste keer uit. En jawel, trompetgeschal en tromgeroffel, mijn rok werd bevrijd van de plastic bunny tail op de kont.

Als u tijdens het lezen van dit bericht trouwens een lichte frituur-geur heeft geroken, dat kan dan kloppen. k Ben net terug van een avondje tapas maken met al mijn nieuwe collega's. En raad ruik eens wie er een flinke berg aardappels mocht schillen om daar patatas bravas van te maken...

3 opmerkingen:

Cisca zei

Ja, dat heb je dan weer niet goed gepland hè.
Had je niet alle rauwe garnalen kunnen pellen? Dat moest ik namelijk laatst. Voor een man of 15. Heerlijk...

Susan zei

Gelukkig geen staart meer! Ik hoop nietdat je je nieuwe rok aan had en dat deze nu zo'n vetlucht heeft vastgehouden...

PS Ga ik je binnenkort ontmoeten? Dat zou ik erg leuk en super spannend vinden...

MaMarije zei

@Cisca: ja, nou. Ik. Wou. Dus. Ook. De. Garnalen. Doen. Maar die kregen mijn collega's al toegewezen van de opperkok. Dussss.

@Susan: Nee, rok had ik niet aangedaan. Morgen (joepie) pas. Enne, ja behoorlijk spannend. Maar lijkt me ook heel leuk...
Heb jij iets van een mailadres oid, want om nu heel blogland van onze voorgenomen afspraak op de hoogte te stellen.... (hoewel, kán ook heel gezellig worden misschien; nja...)