donderdag 12 maart 2009

Erkend Intelligent

Ja zeg... Studeert mijn broertje vandaag eindelijk af (hoera, dankuwel). En om te vieren dat-ie erkend intelligent is, zitten wij vanavond met de ganze familie aan een feestelijke dis. Nee, huisgenoot E. helaas niet. Die mag fijn de kinderen ophalen uit de crèche en het hele avondprogramma met ze afdraaien. Mama heeft even vrij.

Allemaal leuk en aardig, maar nou kan ik niet live zien Wie nou toch De Mol is. Anniek natuurlijk, duh. Of toch Jon?

Mocht ik u vanavond of morgen tegenkomen: niets zeggen hoor! Pas vrijdagavond wil ik het er weer over hebben. t Is Anniek. Nee, Jon. Toch Anniek.

2 opmerkingen:

Linda zei

Ik ga het toch vast verklappen.
Tis Aniek.

MaMarije zei

@Linda: whahaa, toch Jon. Gelukkig. Want ik had al bedacht dat ik dat dan een hele slimme mol zou vinden. Dus, k ben blij!