maandag 30 maart 2009

De aller-allerlaatste

En wat doe je dan, op zo’n aller-allerlaatste dag van je verlof? Genieten vooral. Knuffelen, voorlezen, puzzelen, zandbakken.
En, vooruit, ook nog wat huishoudelijks: wasje ophangen, wasje vouwen, bevestigingsbrief voor de basisschool afgeven, loopje naar de brievenbus. En – gvrdegvr – bezwaar maken tegen onze WOZ-waarde met z’n foute taxatierapport.

Maar ook terugdenken aan de afgelopen 7 maanden. Wat is deze tijd voorbij gevlogen! En wat heb ik ervan genoten… Ik zou het zo allemaal weer doen.

Morgen begint het échte leven weer. Schijnt. Maar moet eerst nog zien dat ik mijn bureau kan vinden.

4 opmerkingen:

Susan zei

Succes morgen!

Lisette-Li zei

Ook van mij succes! En een fijne dag. Ook!

Linda zei

En natuurlijk van mij !

Liane zei

Ja ik ben altijd zo lekker flitsend met m'n reacties. Heb zojuist ook de blogs hierna gelezen. Wat een feest om weer te mogen werken, zeker nu het eindelijk weer is om in de tuin te gaan zitten en je dochtertje zo ziek is (beterschap!) Klinkt als niet helemaal gelukkige timing. Aan de andere kant: misschien wel erg fijn om ook weer collega te zijn? Succes ermee in elk geval!